Monday 3 December 2018

Two Line Urdu Poetry

ان کی نگاہ میں کوئی جادو ضرور ھے 
جس پر پڑی اسی کے جگر تک اتر گئی

  1. مت کر اتنی نفرت مجھ سے 💔
  2.        میں بھی تیری طرح انسان ھو 💞
  3.               مانا  کہ تو ہے محفلوں کی رونق 🌹
  4.                    مگر میں بھی تنہائی کا بادشاہ ھو 💘

ﻧﮧ ﺷﮩﺰﺍﺩہ ﮨﻮﮞ ﺩﻟﻮﮞکا...ﻧﮧ ﺷﺎﻋﺮ ﮨﻮﮞ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐا ,,,,!!! 

ﺯﺑﺎﮞ ﺑﺲ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ.... ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺩﻝ ﮐﯽ ﮐﺮﺗا ﮨﻮﮞ,,
Two Line Poetry Sadghii Poetry

رفاقتیں کبھی پابند_سلاسل نہیں ہوتی۔۔۔!!!
جگنو قید میں رکھ کر نہیں پالے جاتے




ہماری چند تصویریں محفوظ کر لیجئیےصاحب__😘

مستقبل میں سوال ہوگا کہ مرشد کیسے تھے__  اس بی اس

......*******..........
کهول دیتی ہے زندگی آنکهیں
لاکه سپنے بنا کرے کوئی...!!!!!
........********.......
تیرے ہوتے میں چاند کیوں دیکھوں
اس پہ تجھ سا .....جمال تھوڑی ہے
#Sadgii Two Line Urdu Poetry
مجھے موسم سے کیا لینا ... نومبر ہو ... دسمبر ہو
میرے سب رنگ تجھ سے ہیں بہاروں کے خزاؤں کے

❤❤
اب میں سمجھا ہوں بیکسی کیا ہے
......******........
اب  تمہیں  بھی، میرا  خیال نہیں
ایسا  ہے  کہ  سینے  میں  سلگتی  ہیں  خراشیں
اب سانس بھی ہم لیں گے تو اچھا نہیں کریں گے
#ایلیاء
Sadghii Poetry

بدن کے جام میں کھلتے گلاب جیسی ہے

سنا ہے اُس کی جوانی شراب جیسی ہے
.....*****......

وہ یاد آیا کچھ یوں کہ لوٹ آئے سب سلسلے...`````

ٹھندی ہوا ، زرد پتے ، اور دسمبرکی دوسری رات... `````

وقت اور پیار دونوں زندگی میں خاص ہوتے ہیں
                  ♡♡ماہی♡♡
وقت کسی کا نہیں ہوتا اور پیار ہر کسی سے نہیں ہوتا..♥
......********........
*_شراب  پلا  کر  مجھے  بے  دین  نہ  کر  ساقی


*_مدہوش  ہی  کرنا  ہے  تو  محفل  میں  ذکر  یار  کر  دے.

No comments:

Post a Comment